Reklamační řád
Reklamační řád pro reklamaci služeb
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb a jejich výsledku (zboží) objednaných prostřednictvím serveru Lepší tisk provozovaného naší společností
Computer MCL Brno, spol. s r.o., se sídlem Brněnská 1113, 664 42, Modřice,
IČ: 25578260,
DIČ: CZ25578260,
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v brně, oddíl C, vložka 35173
Adresa pro doručování: Computer MCL Brno, spol. s r.o., Brněnská 1113, 664 42, Modřice
Telefonní číslo: + 420 727 865 921
Kontaktní e-mail: lepsitisk@gmail.com, info@mcl.cz
1. Za jaké vady poskytnutých služeb odpovídáme?
Jako poskytovatel služeb odpovídáme za to, že služba je poskytnuta s řádnou odbornou péčí a včas a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou. Shodou se smlouvou se rozumí to, že služba odpovídá jejímu popisu a že zhotovené zboží, které je hmotným výsledkem služby:
- má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
- vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady zhotoveného zboží nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 odst. 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Za vadu zhotoveného zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních.
2. Jaká je záruční doba?
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se nich dozvíte. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.
U zhotoveného zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatné poskytnutí náhradní služby služby. Nelze-li vadu služby takto odstranit, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, máte právo na to, abychom bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedli do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle Vašeho požadavku buď opravou zboží, nebo zhotovením nového (shodného) zboží bez vad; není-li takový postup možný, můžete požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit (tj. můžete požadovat vrácení peněz).
Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni zhotovit novou věc bez vad, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.
Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat zhotovení nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
- jste o vadě před poskytnutím služby věděli;
- jste vadu sami způsobili.
Práva z vadného plnění Vám též nenáleží, pokud:
- jste před převzetím zhotovené věci o její vadě věděli;
- jste vadu zhotovené věci sami způsobili;
- uplynula záruční doba na zhotovené zboží.
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady zhotoveného zboží se dále nevztahují na:
- opotřebení zhotoveného zboží způsobené jeho užíváním;
- vady způsobené nesprávným užíváním zhotoveného zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.
Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u naší společnosti uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
- pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně.
- reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu (nebo na adresu osoby určené k opravě), do jakékoliv naší provozovny nebo na adresu našeho sídla.
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zhotovení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující zhotovení zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 24.6.2015.